2012. május 1., kedd

9. fejezet ~ Pop Explosion

 Meg is hoztam a következő részt, ahogy megígértem a harmadik hozzászólásnál. Találtok benne Eric dalszövegrészleteket is és két képet a lányok ruhájáról, hogy kicsit vizuálisabb legyen.
Köszönöm a jó visszajelzéseket, örülök ha tetszenek a fejezetek!♥
Nem szaporítom tovább a szót, olvassatok kedvetekre.:)


/Jane/

Aznap majdnem tizenegyig aludtunk.  Mikor felébredtem gyorsan felkaptam egy rövid melegítő nadrágot és egy pólót, majd kijöttem a szobából. Sam nemrég kelhetett fel, de ő már egy ideje tévét nézett. Amikor kiléptem akkor pont átkapcsolta egy svéd zenecsatornára, ahol az egyik kedvenc számom adták. Sam hallotta az ajtót és felém fordult, rajta is kényelmes otthoni ruha volt. Mikor meglátott nagy vigyor lett úrrá rajta.
-          Jó reggelt! – köszönt teljesen kipihenten és jókedvűen.
-          Neked is. – mosolyogtam vissza, miközben Jason Derulo-tól a Fight For You ment – Nincs is jobb az egyik kedvenc számomra felkelni. – halkan dúdolni kezdtem.
-          Bizony.
-          Mikor keltél fel? – néztem rá kíváncsian.
-          Olyan fél órája. Viszont kezdek éhes lenni, szerintem menjünk le ebédelni, ha már nem reggeliztünk. – nevette el magát.
-          Ebben egyet tudok érteni. – nevettem én is.
Végig hallgattuk a számot aztán elindultunk le az étkező felé. Útközben találkoztunk Daniellel is, aki végül velünk ebédelt. Megkérdezte mikor akarunk menni a koncertre, mikor találkozzunk. Mi úgy gondoltuk, mivel hatkor lesz a koncert, oda kellene menni egy órával előbb. Így megbeszéltük, hogy fél ötkor találkozunk a hotel kapujánál.

Sam és Dani eldöntötték hogy ebéd után együtt töltenek egy kis időt, sétálnak egyet. Így ebéd után a hallban elváltak útjaink, ők kifelé mentek, én pedig vissza a szobámba.
A szobámban elővettem a laptopom és bekapcsoltam, majd megnyitottam az üzeneteim. A szüleimtől jött egy levél, megnyitottam és olvasni kezdtem:
Szia Kicsim!
Hogy vagytok Samantával, találtatok barátokat? Milyen a város? Nagyon sok mindenre vagyunk kíváncsiak. Mit csináltatok eddig? Írj egy kis összegzőt nekünk. Már nem is tudom mit is kérdezzek.
Brian már vár haza, kezdesz neki hiányozni, talán azért, mert nincs kit nyaggasson. 
Nagyon jó szórakozást kívánunk a koncerthez. Reméljük tetszeni fog. 
Üdv: Anya, Apa és Brian
Elöntött a boldogság miközben olvastam a levelet. Rögtön kezdtem is gépelni a választ:

Sziasztok!
Ti is hiányoztok nekem! Nagyon jól érezzük magunkat. Első nap megismerkedtünk a szálloda igazgatójának a fiával. Nagyon kedves, megmutatta nekünk a környéket és holnap az egész várost szeretnénk megnézni. A koncertet illetően, már egyre jobban várom. Ma este lesz a közeli kis parkban. Mondjátok meg az öcsémnek, hogy meg van az ajándéka. Szerintem nagyon jól választottunk.

Puszi: Jane

Elküldtem, majd úgy döntöttem elmegyek hajat mosni. Beléptem a fürdőbe, megnyitottam a csapot és vizet engedtem a kádba. Elővettem a törölközőtartóról egy fehér, puha törölközőt. Közben szemem megakadt az egyik polcon, amin mindenféle illatos olajok voltak. Közelebb léptem és megszagoltam az elsőt, aminek pirosas színe virított, olyan erős rózsa illata volt, amit még a nagymamám sem használna. Fogtam a következőt, aminek a színe kékes volt, kellemes tenger illatot éreztem. Meg szerettem volna nézni még a lilát és a narancssárgás üvegcsét is. Levettem a lilát, levendula illata volt, majd a narancsot, abban pedig barackot vagy talán mangót éreztem. Nekem az utóbbi volt a legszimpatikusabb, így abból tettem a fürdővizembe.
Beleültem a kádba és hátradőltem.
Háromnegyed óra múlva kiléptem a kádból, törölközőbe burkolóztam és megmostam a fogam. Mikor elkészültem kijöttem a fürdőből, Samanta már visszaért és a gépe előtt lógott.
-          Máris itt vagy? – mosolyogtam rá.
-          Máris? Most van fél négy, egy óra múlva találkozunk Daniellel. Én még sehol nem tartok. – magyarázta barátnőm sürgetően.
-          Akkor siess! – kacsintottam rá és már indult is a fürdő felé.
Megszárítottam a hajam és a szekrényem elé álltam, fogalmam sem volt mit vegyek fel. Aztán jött az ihlet, hogy egy barna nadrágot, egy fehér alapon mintás felsőt és rá díszes farmerkabátkát vegyek fel. Tettem az arcomra egy kis alap sminket és úgy éreztem készen állok. Sam is elkészült közben. Rajta is hasonló összeállítás volt, farmer, egy sötét felső és farmerkabátka, kiegészítőkkel megbolondítva.
      
Jane ruhája
Samanta ruhája

Már javában fél öt volt, így sietnünk kellett a kapu elé ahol már várt minket Dani.
-          De csinosak vagytok.
-          Köszönjük. – köszönte meg egy lágy puszival Sam a bókot.
-          Nincs mit. Akkor induljunk.
Már hat óra van és egészen besötétedett, a koncert kezdetét vette. Beindultak a fények a színpadon, mindenfelé lézerek köröztek és körülöttünk pedig mindenki sikítozott és kiabált. Hirtelen elindult egy fülbemászó dallam és megjelent Eric Saade a színpadon. Kijött egy farmerban, egy pulcsiban és egy basketball sapkában. Felcsendült a hangja és szinte teljesen magával ragadott, nem gondoltam volna, hogy ilyen jó hangja van. Az első számnak azt hiszem Manboy volt a címe, majd azt követte a Timeless. Az a szám teljesen magával ragadott, átívelte a tudatom.

I feel the love from your heart is hitting me
I wanna stay to be yours for eternity
Don't let the feelings go away so rapidly
The clocks will never surround us
We could be timeless
We could be timeless, yeah
We could be timeless
We could be timeless, yeah

Majd következett egy igazi show elemekkel ellátott szám, a Masquerade, Eric bejárta az egész színpadot. Sokat foglalkozott a közönségével, közben azonban megtalált minket a tekintete. Szélesen mosolygott aztán továbblépett. Ezek után Killed by a Cap következett, ez a szám is megérintett és a refrént hamar meg is tanultam és énekeltem.

Got me chained
Got me locked
Think I'm free, but I'm not
Like I'm killed by a cop
K-k-killed by a cop
Don't protect, you attack
Thought that you would have my back
I feel safe, but I'm not
'Cause I'm killed by a cop
I don't think you'll ever be sheriff
So let me tell you there's no need for none of your service
It's like I'm being killed by a cop
K-k-killed by a cop
K-k-killed by a cop
K-k-killed by a cop
It's like I'm killed by a cop
K-k-killed by a cop
K-k-killed by a cop
K-k-killed by a cop 
A közönség egyre hangosabb lett, énekeltek teli torokból. Eric pedig ének közben átadta magát a zenének és táncolt. Teljesen profin csinálta, mintha átalakultak volna Alex-szel, már nem csak hülyéskedtek úgy mint tegnap, hanem belevitték a személyiségüket is.

Ezután egy kis hangulatváltás következett, egy lassú szám, amit Sam felkonferált nekem.
-          Ezt a számot a rajongóinak írta! – kiabálta felém amint meghallotta a zene dallamát.
-          Ő írta? – lepődtem meg.
-          Szinte minden számát ő írta! – közölte velem ez a fontos információt, amit eddig nem tudtam.
A dal alatt nem volt nagy a zaj, mindenki halkan énekelt vagy dúdolt. Én becsuktam a szemem és élvezetem a lágy dallamot Eric hangjával keveredve. Mikor azonban felnéztem, Eric barna szempárjával találtam szemben magam. Kíváncsian fürkészte arcom, hogy vajon tetszik e a koncert. Én egy kisebb mosollyal közöltem vele, hogy eddig igen.
Következett egy gyors szám, amit egy férfivel énekelt, a címe Hearts in the Air volt, az a szám egyszerűen mesteri lett. Azt már én is teli torokból énekeltem, a mozdulat amit Eric és a táncosok, valamint a rajongók is egyaránt csináltak, nagyon tetszett. Késztetést éreztem, hogy én is belekezdjek, így Sammel már emeltük is a szívünket a levegőbe.
Majd következett egy ismertebb előadóval közös duettje, a Hotter than Fire. Ezt is teli torokból üvöltötte még barátnőm is, aki mellettem állt és tombolt. A szám közben Eric ismét felénk fordult és sejtelmesen ránk kacsintott. Ekkor aki körülöttünk állt, mind felsikított. Ezek után ismét lassú szám következett, a Break of Dawn, ami nekem személy szerint igazán megtetszett már az elején. Ezt Eric zongorán játszotta, tehát már azt is tudom, hogy tud zongorázni. Ám a szám közepén felállt a hangszertől és a közönség felé lépett és kicsit végignézet rajtuk. Hirtelen lemutatott a tömegbe, nagy sikongás vette kezdetét és Eric mutogatott, hogy merre tud felmenni egy lány. Azaz felhívott maga mellé egy rajongót, szerintem ez egy aranyos tett volt tőle. A lány átölelte és sós cseppek jelentek meg az arcán. Leült Eric mellé a zongorához és pár percig ott volt vele. A refrén még egyszer elhangzott:

Think about home when you're far away
Think about me when I wake up and you're gone
At the break of dawn
Think about us when we said forever
Think about me and remember I'm alone
At the break of dawn
At the break of dawn
Folytatódott egy pörgősebb résszel, a Popularral. Hatalmas üvöltés fogatta a számot, a dallamok közül ez volt a legfülbemászóbb, de mégsem a kedvencem. Mikor véget ért senki nem akart hazamenni, de lassan kiürült a nézőtér.

Mi elindultunk hátra a színpad mögé, ahol nagy volt a sürgés-forgás. Egy biztonsági ember jött oda hozzánk és nézett végig rajtunk. Már éppen készült kitessékelni minket, mikor Eric lépett oda hozzá.
-          Velem vannak. – lett rajta úrrá széles mosoly. A biztonsági őr elment, mi pedig odaléptünk Erichez.
-          Hát itt vagyunk. Akkor van aláírás? – viccelődött Sam. Én inkább kíváncsi voltam a meglepetésre amit Alex akarva vagy akaratlanul is kikotyogott.
-          Van. Keresek egy alkoholos filcet és kaptok. – elindult egy kis asztalhoz, mi pedig követtük. Az asztal mellett ott állt Alex, aki vigyorgott a haverjára.
-          Na és hogy tetszett a koncert? – érdeklődött Eric miközben aláírta a autogrampapírokat, amiket talált.
-          Rohadt jó volt! Nem tudok mit mondani, maradtam volna még tombolni!! – ujjongott Samanta és közben átvette az aláírását és megölelte Ericet. Én gyorsan lekaptam őket fényképezővel, ők pedig csak mosolyogtak.
-          És neked hogy tetszett Jane? – nézett rám kíváncsian a barna szemű énekes – Láttam, hogy nagyon mosolyogtál mikor feléd fordultam.
-          Életem egyik legnagyobb élménye volt! A zenéd mindenkihez szól, fülbemászó és dögös. A színpadi show tökéletes, még nem voltam ilyen jó koncerten. – kezdtem áradozni, ami csak úgy kitört belőlem, közben én is megkaptam az aláírásom és készített Sam egy képet, miközben átölelt Eric. – És mikor Sam elmondta, hogy szinte minden számod te írod, még jobban megtetszettek. A táncról nem is tudok beszélni, majdnem teljesen profi. Gratulálok! Nagyon élveztem.
Eric Végig csak mosolygott, egy kicsit ellepte arcát a pír. Ezek után döbbentem rá miket is mondtam, igen megszerettem Ericet mindösszesen két nap alatt. Eddig azt hittem egy kis sztárocska, aki elénekli amit neki írtak és ennyi. De teljesen más, szívesen csinálja és imádja a rajongóit.
-          Na Eric most elmondod nekik? – zavart meg gondolataimban Alex, erre Sam és én értetlenül néztünk rájuk.
-          Jól van Alex, nyugi már! – csitította a táncosát.
-          Most nem értem…Mit kell elmondani nekünk?? – néztem értetlenül, hol Ericre, hol pedig Samre. Barátnőm szint úgy.
-          Hát azt, hogy beszéltem Mollyval, aki szintén énekes és a barátnőm. – mi még mindig értetlenül néztünk, közben Ericék csak vigyorogtak – Hamarosan kezdetét veszi az ő koncertsorozata és szüksége van még két profi táncosra. Én be kell valljam rátok gondoltam, Molly is már szeretne megismerni titeket, mert meséltem neki rólatok. Na mit szóltok? Van kedvetek táncosként maradni Svédországban?
-          TESSÉK??

2 megjegyzés:

  1. Köszii most aztán megint szenvedhetek a köviig xD Alex háhá nagyon bírom kis türelmetlen ..:P kíváncsi vagyok hogy döntenek ..és mi lesz Molly véleménye Janeről mikor meglátja hehe izgiii lesz az tuti :D nagyon várom a kövit..puszii :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gyorsan jöjjön az következő :D :D :D :D :D
    Úgy bele éltem magam ebbe az egészbe mintha én is ott letten volna.ajj de jó is lenne :D
    De várom Molly mit reagál a lányokra.. bár szerintem jól ki fognak jönni, Én magam nagyon szeretem Mollyt mind embert mind énekesnőt, szóvl örülök hogy szerepet kapott nálad :D
    Húúú siess kérlek kérlek kérlek :D
    pusziii Roxiii

    VálaszTörlés